Uponor

Uponor Infra lanserar Uponor Flowise

Uponor Infra leder vägen mot hållbar utveckling av infrastruktur

• Uponor Flowise är en ”one-stop-shop” för design, tillverkning och leverans till dricksvattenprojekt.
  • Uponor Flowise breda sortiment och Uponor Infras experter hjälper ledningsnätsägare att leverera säkert och rent vatten.
  • Uponor Flowise är ett heltäckande dricksvattenssystem som erbjuder högsta kvalitet, kostnadseffektiva produkter och expertis.

Brett sortiment för varje dricksvattenprojekt

Uponor Infras stora expertis och kunskaper om att tillverka produkter för dricksvatten- hantering har resulterat i ett brett sortiment av lösningar för vattenledningsnät. För specifika och krävande dricksvattenprojekt finns både standardprodukter och skräddarsydda, prefabricerade lösningar som är tillverkade i dricksvattencertifierade råvarumaterial och designade för 100 års livslängd. Unika lösningar tillverkade av Uponor Infras teknologi Weholite med 40 år på marknaden.

Råd från experter

För att hitta den mest lämpliga lösningen ger Uponor Infras experter de mest pålitliga råden i branschen. Våra experter hjälper till att planera lösningen med den senaste designteknologin för t ex dimensionering eller installation.

Vi ser att hantering och leverans av rent dricksvatten av hög kvalitet är ett område där vi kan tillföra mervärde. Rent vatten har tagits som en självklarhet men global brist på rent vatten håller på att bli verklighet även i norra Europa. Uponor Infra har expertis att hjälpa våra kunder att designa, leverera och installera lösningar från källa till kran. Det är fantastiskt att få vara med och bidra till att göra samhället en bättre plats med Uponor Flowise, säger Sebastian Bondestam, President Uponor Infra.